Linkedin. Facebook. Twitter. Instagram. Youtube.

Big Data, Business Intelligence e Data Science… convertendo datos en información de valor

Big Data, Business Intelligence e Data Science… convertendo datos en información de valor
·
3 minutos de lectura
Convertendo datos en información

É claro que nun mundo onde a transformación dixital ha chegado para quedar, toda organización debe contar coa capacidade para recompilar, seleccionar, organizar, analizar e interpretar un gran volume de datos. Neste sentido, o adecuado manexo e coñecemento dos datos resultan claves e estratéxicos en calquera sector de negocios. Por este motivo, son cada vez máis as empresas que deciden investir en solucións de analítica de datos baseadas na premisa de que a información é poder (e que os datos son a moeda da economía dixital).

No contexto actual, existe unha serie de metodoloxías que buscan dalgún modo facilitar a toma de decisións baseadas en datos. As compañías que asumen o reto de coñecer e interpretar os seus datos, benefícianse de maneiras moi variadas, xa sexa aforrando custos, gañando en rapidez, mellorando o servizo prestado aos clientes, anticipándose á competencia, mellorando a xestión operativa do negocio, e identificando novas oportunidades de negocio. En definitiva, a obtención destes beneficios dependerá da elección correcta acerca dos procesos de análises de datos máis convenientes para a empresa.

Conceptos como Big Data, Business Intelligence e Data Science teñen en común a intención de extraer valor da información, aínda que o fan dunha forma distinta e complementaria.

  • Big Data fai referencia ao almacenamento de grandes volumes de datos e aos procedementos que se utilizan para atopar patróns repetitivos dentro destes datos. O Big Data focalízase na captura e procesamento dos datos, traballando cunha gran cantidade de datos complexos (estruturados e non estruturados) que proveñen de diversas fontes, tales como sensores, dispositivos intelixentes, páxinas web e redes sociais, entre outras. A cantidade e complexidade destes datos dificultan a súa análise e xestión se non se utilizan as ferramentas apropiadas.
  • Business Intelligence encárgase da xestión de datos, organización de datos e produción de información a partir de datos. Aplícase nas organizacións para mellorar fundamentalmente a capacidade de toma de decisións, realizando tarefas de minería de datos, analizando información empresarial, e xerando informes. A intelixencia de negocios utilízase predominantemente para a análise de datos históricos almacenados, impactando no rendemento empresarial, pero sen poder predicir datos futuros. Neste sentido, atópase orientada ao pasado, estudando a evolución histórica da empresa para comprender o seu desenvolvemento ao atopar patróns analíticos. A intelixencia de negocios constitúe o conxunto de aplicacións, metodoloxías e tecnoloxías capaces de transformar os datos en información valiosa e estruturada para ser utilizada con fins empresariais. Céntrase especificamente en datos internos da compañía e do sector. Algúns exemplos de datos analizados mediante Business Intelligence son aqueles relacionados ao márketing, servizo ao cliente, vendas, ou datos dos recursos humanos da empresa. Xustamente a través do Business Intelligence pode levar a cabo a análise dos datos que se obteñen do Big Data.
  • Data Science ou Ciencia de Datos podería ser considerada como unha evolución do Business Intelligence. O seu obxectivo é a xeración de valor a partir da recompilación, clasificación, visualización e correspondente interpretación dos datos. Esta análise de datos de maior complexidade axuda á empresa para xerar coñecementos novos ao descubrir e responder a novas preguntas. Para iso, utilízase unha serie de técnicas que involucran estatísticas, ciencias da computación, análise preditiva, e aprendizaxe automática. Deste xeito, a Ciencia de Datos permite analizar conxuntos de datos masivos, buscando solucións a problemas que aínda non se pensaron. Os datos que se analizan son tanto internos como externos, por exemplo, os vídeos, correos electrónicos e contido de redes sociais. Os expertos en Data Science poden predicir potenciais tendencias ao explorar fontes de datos aparentemente desconectadas, atopando mellores maneiras de analizar a información.

Este tipo de solucións baseadas na análise dos datos para tomar mellores decisións empresariais, xa non son vistas como ferramentas destinadas só ás grandes empresas, senón que son cada vez máis as Pemes interesadas nestas tecnoloxías e metodoloxías, que traballando de maneira integrada permiten sacar o maior proveito ao crecente volume de datos.

En Macrotest contamos coa división #DataLab, buscando axudar ás empresas mediante solucións integrais de xestión de datos, análises de datos e implementación de intelixencia artificial para a predición e personalización de servizos.

Estamos a disposición para resolver todas as túas necesidades de análises de datos!

Está recibindo este correo electrónico porque visitou o noso sitio ou preguntou polo boletín periódico. Asegúrese de que as nosas mensaxes chegan á súa bandexa de entrada (e non ás súas carpetas de correo masivo ou lixo).
Política de privacidade | Darse de baixa