Que son e que é importante saber acerca das plataformas de e-commerce?

Plataformas E-commerce

O comercio electrónico ha chegado para quedar. Nos últimos tempos, o incremento das transaccións a través do e- commerce foi exponencial. En España, o 23% das compras totais realizáronse a través de internet en 2020, e o comercio electrónico superou os 12.400 millóns de euros no primeiro trimestre de 2021.

Pero, que son as plataformas de e- commerce?

Trátase dunha solución tecnolóxica para crear e administrar unha tenda na internet, constituíndo o software necesario para que as empresas poidan vender aos seus clientes. As plataformas de comercio electrónico facilitan todas as operacións dunha tenda en liña, como a exhibición dos produtos, as vendas, o control de stock, os pagos, e as promocións.

Está claro que na actualidade contar cunha forma de chegar aos clientes de maneira en liña resulta clave para calquera compañía. Con todo, é importante coñecer que debe avaliarse á hora de escoller unha plataforma de e- commerce.

Entre os principais aspectos debemos considerar o seu confiabilidad, a súa flexibilidade, a interface para os compradores, a facilidade de uso para a propia empresa (por exemplo, que o panel de configuracións sexa intuitivo, ou o feito de contar cunha aplicación móbil para administrar a tenda), a posibilidade de acceder a datos analíticos que poidan utilizarse para deseñar estratexias de crecemento, e o servizo de soporte (preferentemente 24/7).

Á hora de avaliar a interface para os clientes, poderiamos considerar se a plataforma conta con temas atractivos que permitan facer lucir mellor os produtos, se poden configurarse vistas dos produtos con vídeos e achegamentos, se conta con calculadora de envíos, se ten botóns de chamada á acción e caixas de comentarios para que os clientes poidan publicar as súas recensións.

Tamén poderiamos analizar a plataforma de acordo ao tamaño de empresa de que se trate, xa que hai opcións de paquetes especializados en empresas pequenas, medianas e grandes, con características adecuadas aos requirimentos de cada tipo de compañía, incluso considerando se o tipo de negocio é B2B ou B2C.

Na actualidade este tipo de plataformas van máis aló de ser unha tenda en liña, integrando produtos, pagos e envíos con diferentes canles de venda, como redes sociais (Facebook ou Instagram). Entre as principais vantaxes que implica contar cunha plataforma de e- commerce, atópase a posibilidade de vender desde e cara a calquera parte do mundo, o feito de estar presente e dispoñible 24/7 para os clientes, a redución de custos en comparación a unha tenda física, a sinxeleza na automatización da xestión de inventarios, así como tamén a posibilidade de recompilar unha gran cantidade de datos valiosos acerca dos compradores.

Macrotest é partner de Easycommerce, contando cunha plataforma de software de comercio electrónico omnicanal desenvolta en base a máis de 20 anos de experiencia en diferentes países e en conxunto con diferentes socios comerciais. Dentro das súas principais características destácanse que é multicanle, 100% interoperable, cros border, e posúe múltiples integracións con actualización permanente.

Se estades a pensar en incorporar unha plataforma de e- commerce, esperámosvos!

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará