Que é e que non é e-business?

Que é e que non é e-business

Internet revolucionou todo ao noso ao redor, inclusive as organizacións, xerando cambios nos modelos de negocio. Seguramente escoitaron falar de e-business ou negocio electrónico, un fenómeno que modificou a forma de facer negocios e transaccións. Cando nos referimos a negocio electrónico falamos daqueles procesos organizacionales que se realizan a través de medios electrónicos, como unha web, unha App, unha rede social ou unha mensaxe instantánea. Deste xeito, as distintas áreas dunha empresa poden incorporar o e- business dentro dos seus procesos, creando un novo modelo de negocio, adaptándose ás constantes variacións nas necesidades dos clientes.

Este tipo de modelo de negocio é utilizado por pequenas, medianas e grandes empresas e caracterízase por non depender dun local físico para poder funcionar, as súas transaccións realízanse de maneira en liña todos os días do ano, tendo clientes que poden estar noutras cidades e mesmo outros países.

Desta maneira, podemos conceptualizar ao e- business como o tipo de negocio que desenvolven as organizacións que se apoian no uso da internet ou de tecnoloxías relacionadas, co propósito de mellorar a súa produtividade e rendibilidade.

Moitas veces adoita confundirse co termo e-commerce ou comercio electrónico, con todo, non resultan ser o mesmo. Neste sentido, todo e-commerce é un e-business, pero non necesariamente todo e-business é un e-commerce. O e-commerce refírese só á comercialización de produtos e servizos na internet, cubrindo os procesos polos cales se chega aos clientes e provedores. Un exemplo específico son as compras en liña. O e-business, en cambio, ten un rango moito máis amplo de aplicación. Inclúe na súa existencia os aspectos do e-commerce na súa totalidade, e ademais incorpora diversos procesos como a produción, administración, desenvolvemento de produtos, finanzas, recursos humanos, entre outros.

Cales son as súas principais vantaxes?

  • Presenza internacional: permite ás empresas chegar a distintos lugares sen a necesidade de ter presenza física.
  • Horario: permite realizar operacións as 24 horas do día, o que axuda ao negocio para aumentar as vendas e os beneficios.
  • Acceso á información: ao contar cunha plataforma onde os clientes poidan realizar a procura dos produtos e/ou servizos que requiren, permite brindar unha mellor atención facilitando as transaccións e mellorando a experiencia do cliente.
  • Redución de custos: o e- business permite ter unha maior cobertura de clientes sen a necesidade de incorrer en gastos fixos como o que representaría ter un local físico en cada locación.
  • Usabilidade: os clientes poden acceder de forma sinxela a calquera información xa sexa do produto ou servizo para terminar de tomar a súa decisión.
  • Confiabilidade: é seguro tanto para o cliente como para a empresa, xa que garante que o pago se realizará dunha forma sinxela, áxil e transparente, e que a acreditación do pago efectuarase da forma correcta.

Facer e- business implica levar os procesos de negocios empresariais a internet, o cal non resulta tan sinxelo como deseñar unha páxina web ou instalar un software. É necesario contar con experiencia e coñecementos na internet, negocios, e ferramentas tecnolóxicas. En Macrotest estamos para axudalos a transformar o seu negocio, e acompañalos no proceso de adaptación para que comecen a experimentar os beneficios que o e-business pode achegar ás súas empresas.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará