A medida que a globalización e os procesos de dixitalización continúan avanzando, as empresas vense na necesidade de responder con maior celeridade ás necesidades do mercado, desenvolvendo novos modelos de negocios e novas metodoloxías de traballo.
Dende Macrotest entendemos que para as compañías sería de gran utilidade a incorporación de metodoloxías áxiles que lles permitan realizar procesos efectivos e rápidos, para abordar novos proxectos e obter bos resultados.
Que son as metodoloxías áxiles?
Consisten en metodoloxías de xestión que permiten adaptar a forma de traballo ao contexto e natureza dun proxecto determinado, basándose na flexibilidade e a inmediatez, e tendo en conta as esixencias do mercado e cada cliente, tendo como pilar fundamental o traballo colaborativo do equipo.
Que es o lead agile innovation?
Lead agile innovation – ou xestión áxil da innovación – é un método que combina o establecemento de pasos nun proxecto coa metodoloxía áxil de traballo, permitindo obter resultados visibles rapidamente, traballar centrados no cliente, xenerar retroalimentación e respondar continuamente aos cambios.
Esta dinámica de traballo básase no establecemento de catro pasos, que permiten xenerar proxectos centrados na innovación:
1.Comprender o problema:
É o punto de partida nun proxecto de innovación. Utilizando esta metodoloxía as empresas poden definir cal é o problema inicial de maneira específica. É importante comprender que o seguinte paso, só poderá iniciarse unha vez que o problema inicial sexa validado cos métodos adecuados.
2.Xenerar ideas
O obxetivo desta fase é crear un Produto Mínimo Viable (MVP nas súas siglas en inglés). Dependendo do problema planteado na fase anterior, elexirase o enfoque para xenerar ideas, xa sea internamente cos colaboradores, ou incorporando a proveedores e/ou usuarios ao proceso.
3.Desenvolver un concepto
Unha vez definida a idea, debe desenvolverse o concepto. Esto implica diferentes pasos, dependendo a compañía e a industria na que se encontre. Na maioría dos proxectos debe evaluarse a viabilidade técnica, xenerar un plan de negocios e analizar o mercado realizando pruebas nel. O resultado desta etapa será un prototipo que cumpla cos pasos anteriores.
4.Desenvolver
Dende o prototipo xenerado elabórase un funcional, para finalmente pasar ao desenvolvemento do produto final.
Realizar os nosos proxectos baixo estas metodoloxías permítenos, xunto a os nosos partners, crear produtos e servicios altamente competitivos nun mercado cada vez más marcado pola transformación dixital.
Si estás buscando un socio tecnolóxico que impulse o crecimiento da túa empresa neste contexto ¡Non dudes en contactarnos!