Kit Consulting
Transformació Digital per a la teva Empresa amb el Programa Kit Consulting
Què és el Kit Consulting?
A Macrotest, estem compromesos a impulsar la digitalització de les Pimes com la teva. Com a Agent Digitalitzador certificat del programa Kit Consulting, t'oferim l'oportunitat d'accedir a les subvencions del Govern d'Espanya, finançades pels fons europeus Next Generation EU dins del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
El nostre equip d'experts et guiarà al llarg de tot el procés de transformació digital, brindant-te assessorament personalitzat i solucions tecnològiques a mesura. Amb ajudes de fins a 24.000 €, podràs implementar estratègies avançades en intel·ligència artificial, ciberseguretat, comerç electrònic, i més, per a portar el teu negoci al següent nivell.
necessites assessorament o saber sobre una altra mena de #ajudes?
Per què triar-nos?
- Experiència comprovada. Comptem amb un historial sòlid en la implementació de solucions digitals per a Pimes.
- Assessorament personalitzat. Analitzem les necessitats específiques de la teva empresa per a oferir-te les millors eines i estratègies.
- Acompanyament integral. Des de la sol·licitud de l'ajuda fins a la implementació de les solucions, estem amb tu en cada pas.
No deixis passar aquesta oportunitat per a millorar la competitivitat de la teva empresa en un món cada vegada més digital. Contacta'ns avui mateix per a descobrir com podem ajudar-te a aprofitar al màxim el Programa Kit Consulting.
Quines empreses poden sol·licitar el Kit Consulting?
Si la teva empresa té menys de 250 treballadors pots sol·licitar un bo per a digitalització de fins a 24.000 €.
Segments d'empreses beneficiàries
Segment A
Empreses d'entre 10 i menys de 50 empleats.
Import màxim: 12.000 €
Segment B
EEmpreses entre 50 i menys de 100 empleats.
Import màxim: 18.000 €
Segment C
Empreses entre 100 i menys de 250 empleats.
Import màxim: 24.000 €
Serveis d'Assessorament
Servei d'Assessorament en Intel·ligència Artificial
El principal objectiu d'aquest servei és dotar-te d'un pla d'intel·ligència artificial adaptat a les necessitats de la teva pime. Coneixeràs la inversió requerida i les mesures necessàries per a la seva adopció. A més, es prioritzarà el teu aprenentatge en tècniques d'intel·ligència artificial. També es realitzarà un cas d'ús adapteu a la teva pime.
Preu de la consultoria: 6.000€
Import de l'ajuda: 6.000€
Servei d'Assessorament en Anàlisi de Dades (Bàsic)
El principal objectiu d'aquest servei és dotar-te d'un pla d'anàlisi de dades bàsic adaptat a les necessitats de la teva pime. Coneixeràs la inversió requerida i les mesures necessàries per a la seva adopció. A més, es prioritzarà el teu aprenentatge en processos per a l'extracció i anàlisi de dades.
Preu de la consultoria: 6.000€
Import de l'ajuda: 6.000€
Servei d'Assessorament en Anàlisi de Dades (Avançat)
Si ja comptes amb un sistema d'anàlisi de dades bàsic, el principal objectiu d'aquest servei és aportar-te un pla d'anàlisi més avançada a adaptat a les necessitats de la teva pime. En aquest pla es determinarà la inversió i les mesures necessàries perquè puguis establir un sistema avançat d'anàlisi de dades en la teva pime, prioritzant l'establiment, millora, automatització i aprenentatge de processos per a extracció i anàlisi de dades.
Preu de la consultoria: 6.000€
Import de l'ajuda: 6.000€
Servei d'Assessorament en Vendes Digitals
El principal objectiu d'aquest servei és establir la inversió necessària i les tècniques de màrqueting digital, incloent-hi l'aprofitament de tecnologies d'intel·ligència artificial, per a millorar el rendiment de les teves vendes en línia, i realització d'un cas d'ús adaptat a l'àrea de vendes digitals de la teva pime.
Preu de la consultoria: 6.000€
Import de l'ajuda: 6.000€
ervei d'Assessorament en Processos de Negoci o Procés de Producció
El principal objectiu d'aquest servei és identificar les àrees de millora i optimització en els processos empresarials actuals de la teva pime, així com la definició d'un pla personalitzat de millora de processos en àrees clau. En lloc d'un procés empresarial, aquest servei d'assessorament pot orientar-se a l'optimització d'algun dels processos de producció o fabricació. En qualsevol dels dos casos, es farà ús de tècniques relacionades amb la intel·ligència artificial, i s'inclou la realització d'un cas d'ús adaptat al negoci.
Preu de la consultoria: 6.000€
Import de l'ajuda: 6.000€
Servei d'Assessorament en Estratègia i Rendiment de Negoci
El principal objectiu d'aquest servei és dotar-te d'un pla d'estratègia de negoci per a millorar el posicionament competitiu de la teva pime. Aquest pla recollirà la inversió necessària i les eines adequades, a més, aprofitarà les tecnologies d'intel·ligència artificial per a millorar la capacitat d'anàlisi. També es realitzarà un cas d'ús adaptat a millorar el teu rendiment i estratègia identificant necessitats i bretxes, així com les oportunitats per a millorar la teva situació en relació amb la teva competència.
Preu de la consultoria: 6.000€
Import de l'ajuda: 6.000€
Servei d'Assessorament “360” en Transformació Digital
El principal objectiu d'aquest servei és oferir assessorament en la transformació digital de la teva pime, proporcionant solucions adaptades a les teves necessitats específiques. Es definiran la inversió necessària i les mesures estratègiques per a aplicar en cada àrea d'impacte aconseguint una millora d'àmbit general. A més, s'utilitzaran tecnologies innovadores com la intel·ligència artificial per a identificar oportunitats de millora i optimitzar el procés de transformació digital.
Preu de la consultoria: 6.000€
Import de l'ajuda: 6.000€
Kit Digital
Tot el que necessites per a digitalitzar la teva empresa
A #Macrotest ja hem iniciat el procés per a ser Agents Digitalitzadors
Què és el Kit Digital?
El Kit Digital és una iniciativa del Govern d'Espanya, que té com a objectiu subvencionar la implantació de solucions digitals disponibles en el mercat per a aconseguir un avanç significatiu en el nivell de maduresa digital.
Amb el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència s'han proposat programes de subvencions que permetran l'adquisició i implantació massiva de solucions de digitalització. Des de la Unió Europea es destinaran més de 3.000 milions d'euros en subvencions per a Espanya procedents dels fons europeus “Next Generation EU” gestionats a través del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
necessites assessorament o saber sobre una altra mena de #ajudes?
Quins són els requisits per a sol·licitar el bo Kit Digital?
Si compleixes les següents condicions, el programa Kit Digital està fet per a tu!
- Ser una petita empresa, microempresa o autònom (entre 1 i 49 treballadors).
- Complir els límits financers i efectius establerts en la categoria de la teva empresa.
- Estar donat d'alta i complir amb l'obligatorietat mínima establerta en la convocatòria.
- No tenir consideració d'empresa en crisi.
- Estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
- No estar subjecte a una ordre de recuperació pendent de la Comissió Europea, per una ajuda il·legal o incompatible.
- No incórrer en cap prohibició de l'article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre.
Qui pot sol·licitar la subvenció?
Les solucions digitals que s'inclouen en el Kit Digital estan orientades tant a petites com mitjanes empreses, independentment del seu sector o tipología. Pel que qualsevol PIME podrà sol·licitar la subvenció complint amb els requisits exigits.
Com sol·licitar el bo Kit Digital?
- Entra en la pàgina web de Acelera pyme i accedeix a la seva àrea privada per a registrar-te.
- Realitza el Test de Diagnòstic Digital per a conèixer el grau de digitalització de la teva PIME.
- Tria les solucions de digitalització que s'inclouran en el programa de la subvenció i l'Agent Digitalitzador que l'implantarà.
- Molt aviat podràs accedir als tràmits per a sol·licitar el bo Kit Digital.
Quina és la quantia del bo Kit Digital?
Segment 1
Petites empreses d'entre 10 i menys de 50 empleats.
Import màxim del bo digital: 12.000 €
Segment 2
Petites empreses d'entre 3 i menys de 10 empleats.
Import màxim del bo digital: 6.000 €
Segment 3
Petites empreses d'entre 0 i menys de 3 empleats.
Import màxim del bo digital: 2.000 €
La nostra carta Kit Digital
CATEGORIES DE SOLUCIONS DE DIGITALITZACIÓ
Lloc web i presència en internet, Comerç electrònic
Pack digital – Web Corporativa
Categoria 1: Lloc web i presència en internet
T'ajudem a construir una pàgina web capaç d'estar a l'altura de les grans empreses.
- Direcció de projecte personalitzada.
- Domini propi amb registre durant un any.
- Allotjament web durant un any.
- Disseny de la pàgina web (mínim de 3 pàgines o apartats).
- Disseny responsive.
- Accessibilitat AA.
- Autogestionable:plataforma de gestió de continguts per a modificar el contingut de les seves pàgines web.
- Posicionament bàsic en internet.
- SEO bàsic: Anàlisi de paraules clau, SEO On-*Page (2 apartats), indexació i jerarquització del contingut.
Producte disponible per al segment 1 de l'ajuda
Preu: 1.595 € – 2.095 €
Kit Digital – Ecommerce
Categoria 2: Comerç Electrònic
Ven els teus productes o ofereix els teus serveis a través de la teva pàgina web o xarxes socials.
- Direcció de projecte personalitzada.
- Disseny d’Ecommerce autogestionable en easycommerce®, amb importació de fins a 100 referències.
- Configuració de mètodes de pagament i logística d'enviaments.
- Disseny Responsive.
- Accessibilitat AA.
- Posicionament bàsic en internet
- SEO bàsic: Anàlisi de paraules clau, anàlisis de la competència, SEO OnPage (2 apartats), i indexació.
- Autogestionable: plataforma de gestió de continguts per a modificar el contingut de les seves pàgines web.
Producte disponible per a tots els segments de l'ajuda
Preu: 3.517 € – 5.250 €
Gestió de clients
Categoria 4: Gestió de clients
Segment 1
Preu de la solució de 2.595 € a 4.000 €
(Màxim 4 usuaris i 40 hores de parametrització)
Segments 2 i 3
Preu de la solució de 1.295 € a 2.100 €
(Màxim 2 usuaris i 30 hores de parametrització)
Producte disponible per a tots els segments de l'ajuda.
Gestió personalitzada de projectes per a cada client i projecte.
- Gestió de clients: Registre i anàlisi d'informació de clients per a descobrir potencials de vendes o serveis.
- Gestió de clients potencials: Habilitació per a incloure leads manualment o a través d'importació. Utilització de dades per a facilitar la gestió comercial mitjançant regles de negoci personalitzades per a l'assignació de leads basada en criteris específics.
- Gestió d'oportunitats: Automatització de l'enviament d'ofertes i pressupostos a clients potencials i seguiment de l'estat de cada oportunitat.
- Accions comercials: Creació de tasques i accions comercials, ja sigui de manera manual o automàtica.
- Planificació i *reporting: La solució facilitarà el monitoratge d'indicadors clau de rendiment (*KPIs), *pipeline i més, oferint diferents nivells de detall segons el perfil de l'usuari. Inclourà panells de control per al seguiment comercial, mostrant ràtios d'eficiència, estat de les fases, *pipeline i altres indicadors. Aquests panells proporcionaran dades mensuals, acumulatius i/o comparatius de diferents períodes comercials.
- Alertes: Funcionalitat per a presentar alertes de clients en formats gràfics.
- Gestió documental: Programari centralitzat per a manejar la documentació, permetent afegir i enllaçar arxius de totes les àrees de l'empresa.
- Disseny *Responsive: La solució serà compatible amb tota mena de dispositius.
- Integració amb plataformes diverses: Es disposarà de *APIs o serveis web per a la integració i consolidació de la informació i dades de la pime.
Inclou 2 anys de garantia.
Business Intelligence i Analítica
Categoria 5: Business Intelligence i Analítica
Explotació de dades de l'empresa per a la millora del procés de presa de decisions.
- Integració de dades amb altres bases de dades: la solució permetrà l'accés a altres bases de dades i la realització de comparacions amb les dades exposades.
- Emmagatzematge de dades: la solució haurà de proveir una capacitat d'emmagatzematge com a mínim d'1 GB per usuari.
- Creació de panells de dades estructurades i visuals: la solució permetrà crear panells de dades personalitzades amb dades rellevants i diferents formes de visualització.
- Exportació de dades: la solució permetrà l'exportació de dades a imatges o a documents d'Excel, creant sinergies i compatibilitats amb diferents programes d'ús comú per als usuaris.
Producte disponible per a tots els segments de l'ajuda.
Preu des de: 2.000 €
Gestió de processos
Categoria 6: Gestió de processos
Segment 1
Preu de la solució de 6.195 € a 8.000 €
(Max.60 hores de parametrització i 15 usuaris)
Segments 2 i 3
Preu de la solució de 2.495 € a 3.000 €
(Max.45 hores de parametrització i 5 usuaris)
Segments 2 i 3
Preu de la solució de 695 € a 2.000 €
(Max.45 hores de parametrització i 2 usuaris)
Digitalització i optimització de processos i fluxos de treball: la solució facilitarà la gestió de processos com ara:
- Comptabilitat i Finances: Maneig de comptes per cobrar i per pagar, administració d'actius, i elaboració d'informes financers i balanços.
- Facturació: Simplificació de la facturació mitjançant la creació automàtica de pressupostos, albarans i factures.
- Gestió de Projectes: Supervisió de pressupostos, costos, projeccions i maximització de l'ús de recursos./li>
- Inventari: Administració de previsions, nivells d'estoc, enviaments, distribucions, devolucions i anul·lacions./li>
- Compres i Pagaments: Organització de comandes de compra i relació amb proveïdors.
- Recursos Humans: Administració de personal, incloent-hi nòmines i altres aspectes relacionats.
- Logística: Control de flotes i planificació de rutes.
- Integració amb Altres Plataformes: Connexió mitjançant *APIs o serveis web per a integrar-se amb altres sistemes.
La solució és actualitzable a noves versions i és escalable per a adaptar-se a creixements o modificacions en l'estructura de l'empresa.
Compliment Normatiu: Garanteix el compliment de la normativa vigent, especialment referent a facturació i comptabilitat segons el Reial decret 1619/2012, assegurant la integritat, conservació, accessibilitat, llegibilitat, traçabilitat i inalterabilitat dels registres.
Inclou 2 anys de garantia.
Presència avançada en internet
Categoria 11: Presència avançada en internet
Funcionalitats i/o serveis destinats a garantir la visibilitat del Beneficiari en la web, ampliant el seu espectre de clients potencials i elevant el flux de visitants en el seu(s) plataforma(s).
Producte disponible per a tots els segments de l'ajuda.
Preu de la solució de 2000 €
- Posicionament bàsic en internet: Inclusió de dades fonamentals del negoci, informació de contacte i descripció de l'empresa en els principals llocs web, xarxes de negocis o directoris especialitzats.
- Estudi de paraules clau: Gestió, recerca i avaluació de termes clau amb l'objectiu de crear tàctiques efectives que permetin als motors de cerca categoritzar adequadament el contingut i facilitar als usuaris trobar respostes pertinents a les seves cerques.
- Anàlisi competència: És crucial efectuar un seguiment comparatiu amb la competència cada mes per a proveir a les empreses d'un coneixement clar sobre la seva posició relativa.
- Optimització SEO On-Page: S'oferirà com a mínim l'optimització de dues (2) pàgines o seccions sota criteris SEU *On-*Page, millorant tant l'estructura com el contingut intern per a elevar la posició de la petita i mitjana empresa (pime) en els resultats naturals dels cercadors, optimitzant la indexació i organització del contingut.
- Optimització SEO Off-Page: Aquest servei inclourà realitzar accions externes al lloc web per a enfortir la seva posició orgànica en la web.
- Informes mensuals d'avançament: Es lliurarà un informe mensual sobre l'acompliment de les estratègies implementades per a conscienciar sobre el seu impacte en la visibilitat en línia de l'empresa beneficiada.
Marketplace
Categoria 12: Marketplace
Gestionar els productes o referències dels beneficiaris amb l'objectiu d'incrementar el volum de vendes de la marca, aprofitant de manera òptima els recursos disponibles, seleccionant els canals de distribució més apropiats i ajustant els productes o referències a les demandes del mercat.
Producte disponible per a tots els segments de l'ajuda.
Preu de la solució de 2000 €
- Estudi previ d'alternatives i alta en la plataforma: Creació d'un compte i configuració del perfil del Beneficiari per la seva pròpia iniciativa, en almenys una (1) plataforma de Marketplace i en mínim un (1) país.
- Anàlisi competència: Execució d'una anàlisi de mercat concentrat a identificar les particularitats dels competidors per a optimitzar la presa de decisions i obtenir un avantatge competitiu.
- Desenvolupament de l'estratègia comercial: Creació de l'estratègia comercial enfocada a aconseguir els objectius proposats, dirigint els recursos disponibles cap a aquesta fi.
- Elaboració del catàleg de productes: Examinació de les categories de productes per a triar, com a mínim, deu (10) productes que s'alineïn amb l'estratègia comercial, tret que el Beneficiari no compti amb aquesta quantitat de productes, en tal cas, la quantitat pot ser menor.
- Redacció del contingut per al llistat: Establiment de, almenys, deu (10) descripcions per al catàleg de productes, tret que el Beneficiari no compti amb aquesta quantitat, i en aquest cas, la quantitat pot ser menor.
- Registre de productes: Incorporació de, almenys, deu (10) productes/referencies, juntament amb les seves descripcions i fotografies detallades, en la plataforma, tret que el Beneficiari no compti amb aquesta quantitat, en tal situació, la quantitat pot ser menor, incloent-hi una descripció i fotografia individual per a cada article.
Bo d'innovació
Continuem posicionant-nos com a empresa innovadora, gràcies a l'Agència Gallega d' Innovació per seleccionar-nos per a ser part d'aquest Bo